Hallgass a füledre! – Az UNDorgrUND "60s Garage" rádióműsora

Az unalmas alternatív újdonságok zuhatagát a 60-as évek táncos-karcos garázs zenéjével ellensúlyozza viorelPOP – ismertebb és kevésbé ismert klasszikusok, a végén pedig egészen különös kísérletezések is felbukkannak. Merítkezz meg az inspiratív múltban! (Plusz néhány budapesti/szegedi programot is megemlítünk.)

01 Fever Tree - I Can Beat Your Drum
02 The Litter - Whatcha Gonna Do About It
03 The Sparkles - Hipsville 29 B.C. (I Need Your Help)
04 The Olivers - Beeker Street
05 The Unrelated Segments - Where You Gonna Go
06 The Century's - Hard Times
07 The Who - I Can't Explain
08 Lee Kings - On My Way
09 Truth - Hey Gyp (Dig the Slowness)
10 The Fe-Fi-Four Plus 2 - I Wanna Come Back (From The World Of Lsd)
11 Shocking Blue - Send Me A Postcard
12 Thor's Hammer - I Don't Care
13 Undertakers - Unchain My Heart
14 Larry And The Blue Notes - In And Out
15 The Sonics - The Witch
16 The Omens - Searching
17 The Other Half  - Mr. Pharmacist
18 Silver Apples - Oscillations
19 Afterglow - Susie's Gone
20 The Pebble Episode - Tripsy
21 Spontaneous Generation - Up In My Mind

UNDorgrUND "60s Garage Special" 2014. június 17. by Rádió Mi | Szeged on Mixcloud